FAQ
Veelgestelde vragen

Hieronder treft u een overzicht van vragen welke veelvuldig gesteld worden en dus van belang zijn voor uw reis
De hieronder gestelde vragen geven veel informatie omtrent onze dienstverlening, werkwijze en voorwaarden
Dit overzicht wordt continue geüpdatet en voorzien van nieuwe vragen welke van belang zijn om te delen
Mocht uw vraag er (nog) niet tussen staan neem dan vrijblijvend contact met ons op

1. Naar welke luchthavens in Nederland rijden jullie?

Wij rijden naar elke commerciële luchthaven welke Nederland kent, dat wil zeggen wij hebben vaste tarieven voor: Amsterdam Schiphol, Rotterdam The Hague Airport,
Eindhoven Airport, Maastricht Aachen Airport en Groningen Eelde Airport 

2. Naar welke luchthavens in Duitsland rijden jullie?

Wij rijden naar bijna alle luchthavens in Duitsland, veelal dichtbij de Nederlandse grens zoals Bremen, Munster, Weeze, Dortmund, Keulen maar ook naar luchthavens verder Duitsland in zoals Paderborn, Hannover, Hamburg, Frankfurt, Berlijn, Stuttgart en München 

3. Naar welke luchthavens in België rijden jullie?

Wij rijden in België naar de luchthavens van
Antwerpen, Brussel Zaventem, Oostende, Liège/Luik en Charleroi

4. Naar welke luchthavens in Frankrijk rijden jullie?

In Frankrijk hebben wij vaste tarieven voor de luchthavens van Parijs, wat betekend dat de luchthaven van Charles de Gaulle en Orly vaste voordelige tarieven kennen, alle andere luchthavens in Frankrijk zijn op aanvraag. 

5. Hoelang van te voren moet ik de taxi reserveren?

Hoe eerder hoe beter! Wanneer u uw reis geboekt heeft is het handig om ook direct de taxi te reserveren. Dit puur zodat wij hier rekenschap mee kunnen houden in de planning en te garanderen dat wij een taxi voor u beschikbaar hebben. De regel welke wij hanteren is dat u tot 48 uur van te voren uw taxi kan reserveren. Wanneer uw reis plaats vindt binnen 48 uur dan is het op basis van de mogelijkheden en bieden wij u geen garanties.

6. Tot wanneer kan ik de taxi kosteloos annuleren?

Kosteloos annuleren van het door u bestelde taxivervoer kan tot 24 uur van te voren. Mocht u de taxi al reeds betaald hebben middels online betaling dan krijg u uw gedane betaling binnen 5 werkdagen retour op uw rekening. Wanneer u de taxi annuleert binnen de 24 uur heeft u geen recht op restitutie.

7. Hoe kan ik een taxi reserveren?

Een taxi reserveren kunt u bij ons geheel online doen op onze website middels het bestelformulier. Wanneer u liever uw taxi telefonisch besteld is dat uiteraard mogelijk door te bellen naar onze klantenservice op telefoonnummer: 085- 800 15 22, onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 07:00 uur tot 22:00 uur

8. Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken vanuit het buitenland?

Wanneer u belt vanuit het buitenland dient u de landcode voor het telefoonnummer toe te voegen en vervalt de eerste nul van het netnummer. De landcode voor Nederland is '0031' Wanneer u ons wilt bereiken belt u dan ook het telefoonnummer: 0031 85 - 800 15 22

9. Wat zijn jullie openingstijden?

Ons taxivervoer stopt nooit en gaat 24 uur per dag en 7 dagen in de week door net als onze klantenservice welke u ook 24 uur per dag kunt bereiken via 085 - 800 15 22

10. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wanneer u bij ons een taxi online besteld kunt u betalen middels o.a. creditcard en IDEAL. Daarnaast is het mogelijk om de betaling te voldoen bij de chauffeur echter dit uitsluitend middels betaling per pin! Wegens veiligheidsoverwegingen mag onze chauffeur geen contante betalingen (meer) aannemen. Voor vaste klanten en zakenrelaties bestaat tevens de mogelijkheid om te betalen op rekening c.q. per factuur. 

11. Moet ik ook een aanbetaling of vooruitbetaling doen?

Normaal gesproken kunt u de betaling van het door u gewenste taxivervoer altijd voldoen middels online transactie (creditcard/IDEAL) of de betaling voldoen in de taxi middels pin. 
In uitzonderlijke gevallen kan u gevraagd worden om een aanbetaling of vooruitbetaling alvorens het taxivervoer uitgevoerd zal worden, lees hier meer over in onze voorwaarden

12. Ik heb een reis geboekt via een reisbureau, kan ik dan alsnog via jullie een taxi reserveren?

Wanneer u nog geen taxivervoer geregeld heeft via uw reisbureau bent u uiteraard vrij om dit zelf alsnog te reserveren. Dikwijls kunt u echter uw taxivervoer ook al via het reisbureau regelen en desgewenst aangeven dat u taxivervoer wenst via Airportservice Holland. Wij werken samen met vele reisbureaus en wellicht ook deze waar u uw reis geboekt heeft.  

13. Kan ik worden gecombineerd met andere passagiers?

Nee bij ons besteld u een privétaxi en hoeft u deze niet te delen met andere passagiers 

14. Mag ik een huisdier meenemen in de taxi?

Het meenemen van een huisdier mag in sommige gevallen onder bepaalde voorwaarden: Het meenemen van een klein hondje welke op schoot kan is toegestaan en is kosteloos, het meenemen van een grote(re) hond is toegestaan uitsluitend in een geschikte hondenbench en tegen een meerprijs van € 50,- per rit. Voor het meenemen van overige huisdieren geldt ook dat deze in een geschikte bench moeten zitten en niet los in het voertuig mogen. In principe geldt deze bench dan als reguliere ruimbagage en mag kosteloos meegenomen worden mits deze het maximaal aantal mee te nemen ruimbagage niet overschrijdt. Kijk voor meer informatie hieromtrent onze voorwaarden

15. Ik reis met mijn kindje, hebben jullie kinderzitjes?

Als ouder bent u zelf verantwoordelijk voor het op een juiste en wettelijke wijze vervoeren van uw kinderen. Hierdoor voorzien wij dan ook niet in kinderzitjes. Wel is het mogelijk om uw eigen kinderzitjes mee te nemen in de taxi en tijdens uw reis deze door ons te laten bewaren zodat wij deze weer mee kunnen nemen tijdens de terugreis. Kijk voor alle informatie en tarieven onze voorwaarden

16. Ik wil graag een kinderwagen meenemen, kan dat?

Een kinderwagen of buggy of ander gerelateerd artikel neemt dikwijls veel ruimte in beslag en valt hierdoor in de categorie 'afwijkende bagage'. Het meenemen van een dergelijk artikel is mogelijk enkel gelden hiervoor enkele voorwaarden. Deze staan omschreven in onze algemene voorwaarden onder de titel 'Bagage'

17. Waar op Schiphol moet ik staan om opgehaald te worden?

Wanneer wij u ophalen van Schiphol om weer naar huis te gaan komen wij u graag ophalen vanaf Vertrekhal 03 deur B. Dit is wanneer u aankomt op Schiphol in de grote lobby (Schiphol Plaza) de borden 'vertrekhal 03' volgen (een verdieping omhoog) en dan vindt u aan de raamzijde diverse draaideuren welke allemaal een geletterd zijn oplopend van A t/m D. Wij komen u graag afhalen van deur B van Bernard. 

18. Hoe laat kan ik de taxi verwachten?

Bij elke reserveringen hanteren wij dat de taxi een kwartier voor de bestelde tijd kan komen als tot een kwartier na de bestelde tijd kan komen.

Voorbeeld: U heeft de taxi gereserveerd om 15:00 uur, de taxi zal dan bij u arriveren tussen 14:45 uur en 15:15 uur.

Wij verzoeken u daarom ook om altijd tenminste 15 min. van te voren klaar te staan om te vertrekken

19. Mijn vlucht is gewijzigd, wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat uw vlucht gewijzigd wordt door de vliegtuigmaatschappij, uiteraard kunt u dit gewoon aan ons doorgeven dan passen wij dit kosteloos voor u aan. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 085 - 800 15 22 of e-mailen naar info@airportserviceholland.nl (gelieve uw reserveringsnummer of ritnummer te vermelden).
We verzoeken u wel de wijziging z.s.m. aan ons door te geven zodat wij onze planning kunnen aanpassen en kunnen garanderen dat uw taxi op tijd is.